Nota de Prensa Federación Catalana de Pádel

Els màxims responsables de la Ciutat Esportiva Tarragona i El Catllar, i la delegació tarragonina de la Federació Catalana de Pàdel, han portat a terme una primera presa de contacte per tractar diverses qüestions d’interès.
Les noves instal·lacions d’aquesta ciutat esportiva es començaran a construir a partir del mes de febrer i disposaran de 7 pistes de pàdel –una d’elles pista central amb grada- que estaran enllestides per voltants del mes de maig. En una segona fase aquestes pistes es podrien veure incrementades en 8 més.
El complex esportiu apostarà fermament pel pàdel i per l’esport, la voluntat dels representants del complex és «escoltar els consells dels representants de la Federació Catalana de Pàdel abans de iniciar les obres, volem tenir unes pistes de última generació en un complex que s’obrirà a tota la ciutadania de Tarragona i que vol ser referent al territori català» apunta Joan Monzó, director general de la Ciutat Esportiva Tarragona i El Catllar.
Per la seva part, Albert Rius, delegat a Tarragona de la Federació Catalana de Pàdel ha expressat «l’enhorabona per apostar pel pàdel i per la ferma idea traslladada de registrar-se com a club federat. La Federació està al servei dels clubs i felicitem als gestors del complex per fer-nos partíceps d’aquesta reunió de treball».
La trobada entre totes dues parts -coordinada per Agustí Mallol, responsable de Relacions Institucionals de la Federació Catalana de Pàdel a Tarragona- ha comptat també amb la presència de Marc Miquel, President de la Ciutat Esportiva Tarragona i Catllar, del arquitecte de l’obra Magí Sardà, del despatx Marti&Sarda arquitectes SLP i de Ramón Torra, coordinador tècnic de la de la Federació Catalana de Pàdel a Tarragona. En la trobada s’han analitzat diferents aspectes relacionats amb la vinculació del pàdel en un recinte esportiu, a més de poder comprovar de primera mà els plànols i els dissenys d’aquestes 7 pistes que veuran la llum enguany.